FAQ

FAQ – ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på stort og småt omhandlende Generator og vores arrangementer. 

Spørgsmålene er delt op i emner nedenfor, så du nemt kan finde, det du søger svar på. 

Hvilke faste rabatter har I?
Vi har altid 10 % rabat, hvis man er tilmeldt nyhedsbrevet. Derudover giver vi 15 % rabat, når man er tre eller flere, der tilmelder sig på samme tid. Er du medlem af GL får du også 15 % rabat. Du kan læse mere om dette i GL’s kursuskatalog.

 

Jeg er i tvivl om, hvilket kursus/uddannelse, der passer bedst til mine ønsker eller behov

Nogle gange kan det være svært at vurdere, hvilket kursus eller uddannelse, der bedst passer til de udfordringer og behov, man står med. Er du i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte os, så tager vi en snak om det.

 

Hvad tæller som ’tilsvarende kvalifikation’ på jeres uddannelser?
På uddannelserne til Ungecoach og Kognitiv vejleder gælder det, at man som deltager har en basisforståelse af, hvad den kognitive metode er, fordi det er den tilgang, der danner fundamentet for arbejdet på uddannelserne. Du behøver altså ikke nødvendigvis have arbejdet med metoden før eller ydet vejledning, men du skal kende til grundprincipperne for metoden. Er du i tvivl, om du besidder den fornødne kvalifikation, så er du velkommen til at kontakte os. 

 

Jeg har allergi eller bestemte præferencer ift. forplejning (fx vegetar, veganer etc.)

Allergi, præferencer og særlige behov kan skrives ind i et kommentarfelt, når du tilmelder dig, og er der andet, du tænker, at vi skal vide, så er du altid velkommen til at kontakte os, så vi kan tage højde for dit ønske.

Hvorfor kan jeg ikke se rabatten på min ordrebekræftelse?
Rabatter bliver først trukket fra, når vi fakturerer dig. Derfor fremgår de ikke af den ordrebekræftelse, du modtager umiddelbart efter dit køb.

 

Jeg har ikke modtaget en infomail to uger før kurset
Hvis du ikke har modtaget en mail, med nærmere information om kurset, to uger forinden afholdelsesdagen, så kontakt os meget gerne, så vi kan undersøge sagen og få dig velinformeret.

 

Kan jeg ændre i en tilmelding efter jeg har sendt den afsted?

Har du brug for at annullere eller rette i din tilmelding, så kontakt os gerne. Så hjælper vi dig med at rette i ordren.

 

Kan jeg ændre mit valg af overnatning?
Ja, du kan sagtens ændre dit valg af overnatning frem til kurset. Den eneste udfordring kan være, hvis du vil ændre fra uden overnatning til med, og mødestedet ikke har flere ledige værelser – det sker heldigvis ikke så tit.

Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?

Det kan du gøre på vores hjemmeside – scroll blot ned i bunden, hvor du finder tilmeldingsfeltet.  

 

Kan man følge jer på sociale medier?

Ja, du kan følge os på følgende kanaler:
Facebook
Instagram
LinkedIn

Kan jeg dele min betaling op over flere finansår?

Ja, det kan du. Du skriver blot din ønske om delt betaling som en note i kommentarfeltet, når du tilmelder dig – så sørger vi for, at faktureringen sker af to omgange.

Fandt du ikke svaret på det, du søgte? I så fald er du altid velkommen til at kontakte os.